lunedì 28 settembre 2009

Muffin cu gem de prune si scortisoara







Ingrediente : 100 gr unt , 300 gr gem de prune cu scortisoara ( sau un alt gust , dupa placere ) , 5 linguri de lapte , 4 oua , 100 gr zahar , 1 praf de copt , 1 varf de cutit de sare , 300 gr faina.



Se topeste untul si se lasa la racit . Gemul de prune se amesteca cu laptele.



Se cerne faina si se amesteca cu praful de copt si sarea.



Ouale se bat cu zaharul, pana se obtine o compozitie spumoasa, apoi se adauga untul topit si gemul de prune , amestecand incet . La sfarsit se inglobeaza faina , putin cate putin .



Se ung formele de muffin cu unt si se presara cu faina , dupa care se varsa in fiecare cate o lingura plina din compozitia obtinuta , avand grija sa nu se umple mai mult de 3/4 .



Se pune tava in cuptorul incins la 170 °si se coace circa 15-20 min.



Cand s-au racit se pot presara cu zahar praf.

12 commenti:

bucatariadenysei ha detto...

arata f bine...

Livia ha detto...

O reteta interesanta si usor de facut. Arata bine, trebuie incercata!

Ghiocel07 ha detto...

Buneeee!!!! Vreau si eu forme de muffin. Trebuie sa fac rost de undeva, altfel vin la tine dupa ele.

Oana ha detto...

Salut Moni!
La multi ani!!!! Sa fii sanatoasa si la punga groasa!
Fetele te-au felicitat pe forum!
Te pup si numai boine!

Irina ha detto...

Oooof, muffins = otrava. Cel putin asa tipa cantarul meu. Dar cine sta sa il asculte :)).

Abia astept sa ii incerc

Daca ai timp, te invit la cules de ... premiu:

http://doisiunsfertlamasa.blogspot.com/2009/10/primul-meu-premiu-culinar.html

Retete de slabit ha detto...

Dupa ce imi iau formele o sa icerc si eu, arata bine reteta.

Ghiocel07 ha detto...

Draga Moni, La multi ani si din partea mea, cu intarziere. Am fost plecata in concediu si pe forum nu am intrat de mult, din pacate. Iti doresc sanatate si toate cele bune.

Anticelulitice ha detto...

Simplu si destul de eficiente.. mai ales daca esti o incepetoare in ale gatitului:D

Masaj erotic ha detto...

hmmm foarte bune

Case de lemn ha detto...

sunt superbe...:X

Ceasuri ha detto...

vreau si eu:X:X:X

Gresie ha detto...

mi s'a facut o poftaaaaa :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory