venerdì 2 maggio 2008

TORTA TRAMEZZINO








TORTA TRAMEZZINO


Ingrediente: 2 cutii de ton in ulei , 200 gr maioneza , paine feliata , o jumatate de ceapa , cateva masline verzi si cateva negre , piper.Pentru decorat , feliute de branza topita si icre de peste rosii.


Se scurge tonul de ulei , se faramiteaza cu o furculita si se amesteca cu maioneza, maslinele si ceapa taiate marunt. Se pune un pic de piper . Apoi cu acesata compozitie se ung pe rand feliile de paine , care se aseaza una peste alta ca o torta. Deasupra se pune un strat de maioneza care se decoreaza dupa placere cu branza topita si icrele de peste.


6 commenti:

Ginette ha detto...

Absolut geniala reteta. Bravo !!!

Monica ha detto...

Merci Ginette , am luat-o si eu de la altcineva.

Edith ha detto...

Ce frumoasa e!! Eu am crezut ca e prajitura initial :))
Dar ce paine ai avut tu asa mare si care se taie asa frumos?

Monica ha detto...

Draga Edith , eu stau in Italia si aici se cumpara aceasta paine speciala pentru "tramezzini" ,adica un tip e sandwich.
Daca nu gasesti di asta poti cumpara paine feliata din aia patrata , caruia ii tai marginile si in loc de una lunga pui doua una langa alta.Oricum nu se va vedea prea mult ca le acoperi cu compozitia.

Edith ha detto...

aha, am inteles.. Si cumnata mea facea ceva de genul asta tot cu felii din alea patrate, taiata coaja..
Le umplea cu icre si branza dulce parca.. Oricum iesea ff de efect :)

felis ha detto...

Foarte interesanta reteta!!!... Merita incercata... Multumesc de ideea cu feliile patrate fara margini (coaja)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory