lunedì 8 dicembre 2008

Biscuiti tricolori

Ingrediente:200 gr unt, 200 gr zahar, 2 galbenuse de ou, 2 lingurite esenta de vanilie, 60 ml lapte, 1 lingurita rasa de praf de copt, un varf de sare, 400 gr faina, 2 linguri cacao si 2 linguri sirop de cirese.

Se freaca bine untul cu zaharul , apoi se incorporeaza galbenusele si esenta de vanilie.
Se adauga laptele cate putin , amestecand continu , apoi praful de copt , sarea si faina.
Aluatul obtinut se imparte in trei parti egale.O parte se lasa asa cum este , o alta parte se amesteca cu cacaoa , iar cealalta parte cu siropul rosu de visine (daca este nevoie se mai adauga un pic de faina).
Se intind cele trei aluaturi in niste foi dreptunghiulare de aceasi marime , dupa care se aseaza una peste alta si se ruleaza .
Se inveleste rolul in folie si se pune in frigider cateva ore , dupa care se taie felii de circa 1-1.5 cm. Se aseaza biscuitii taiati pe o tava acoperita cu hartie de copt , lasand un pic de spatiu intre ei pentru a putea creste.
Se da la cuptor 10-15 min la 190°


13 commenti:

Anonimo ha detto...

Moni, bon giorno Bella...imi plac
bicotti ai tai si catelusul tau iubit pe care de abia azi l-am vazut!
Ciao, Nina

Monica ha detto...

Brava Nina, vad ca sti si un pic de italiana...Eu inca nu am ajuns pe blogul tau dar am vazut pe listuta mea , prajiturelele tale cu banane , sunt grozave.
Astazi este sarbatoare ...iti doresc o zi buna.

Anonimo ha detto...

Ce sarbatoare este? La italieni banuiesc nu? Sau?

Monica ha detto...

Astazi in Italia se sarbatoreste "l'Immacolata Concezione" , zi dedicata Sfintei Fecioare Maria , nascuta fara pacat.

Anonimo ha detto...

Ok, atunci Italia poate sa serbeze si pentru mine ca si eu sint Maria in certf.de nastere...ha ha ha
Referitor la traducator nu stiu cum sa-l postez, dar ce ar traduce nu sint decit titlurile caci retete nu am postate. Mi-au cerut citeva fete retete (nu au specificat ce) si le-am spus sa-mi trimita in email ce le-ar interesa. Nu au raspuns...sper ca nu s-au suparat!!!V-a trebui sa-mi fac timp si pentru retetar curind si voi posta si in rom. si in engleza.
Pina atunci putem prin email, unde dau si alte explicatii sper practice. Cam asta este. Numai bine si Ave Maria!
Pa,pa Nina

Lory ha detto...

Buna Moni,imi plac mult biscuiti tai tricolori mai ales ca nu ai folosit colorant la ei :) ii salvez in listuta mea pentru sarbatori..fiindca se fac usor
O saptamana placuta
Lory

Anonimo ha detto...

Super super biscuitii.Sunt invidioasa putin pe Cico , el cu siguranta a gustat din ei...
Ce nota ti-a dat?
Acum el e juriul, nu?

Ina Todoran ha detto...

Moni tare frumosi sunt biscuitii! Dar muzica de pe blogul tau... e o desfatare! Ascultand-o mi-au dat lacrimile... sunt singura acum si am timp sa reflectez, sa ma gandesc iar muzica ta e sublima... E cumva Gh Zamfir? Te pup Moni!

Anonimo ha detto...

Ciao Moni!!! Da ce faci soro? Mai traiesti? N-ai mai fost in vizita la cafeluta...esti bolnava? hai mai vino sa vorbim...pupici multi pentru tine

Anonimo ha detto...

Moni eu am scris mai sus da nu stiu de ce a aparut anonim...

Anonimo ha detto...

Tare mult imi place cum arata biscuitii acestia, mi-ai dat i idee sa-i fac acum , de sarbatori.

Dory

Unknown ha detto...

These cookies are awesome and looks so festive. Nice combination of colors.

Produse naturiste ha detto...

cat de tare poate sa arate.eu nu pot sa fac asa ceva sigur nu mi-ar iesi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory