mercoledì 19 novembre 2008

Placintele cu gem de prune

Image Hosted by ImageShack.us



Ingrediente: un pachet de aluat foietaj , gem de prune , 1 galbenus de ou si 2 linguri de lapte.


Se intinde o foaie din aluatul foietaj si se imparte in diverse dreptunghiuri.Pe o jumatate din fiecare dreptunghi se intinde un strat de gem , iar cealalta jumatate se decupeaza cu un rol special , pentru a forma un model tip plasa , care se va suprapune peste partea cu gem .Se sigileaza lateral presand putin cu degetele , se unge cu oul batut cu lapte apoi se pune la copt la 180°, circa 15-20 min.

12 commenti:

Anonimo ha detto...

Ce faine ti-au iesit! Imi place mult combinatia de foietaj cu gem de prune.
Al meu e innebunit dupa placintelele astea din comert, din pacate oricat am incercat nu am putut sa reproduc modelul "plasa" (acum inteleg de ce).
Desi evit cat pot sa imi mai cumpar scule de bucatarie unealta asta as cumpara-o, imi spui te rog frumos unde ai gasit-o?
Getut

Anonimo ha detto...

Super aspectuoasa prajiturica. Felicitari!
Am salvat-o in colectia mea de retete preferate si o voi aplica foarte curand.
Iti voi povesti cum mi-a iesit :)
Pa! Dana

Marcela S. ha detto...

O idee minunata! Simplu si bun. Te pup.

Monica ha detto...

Acest rol de taiat l-am cumparat aici in Italia la un repart de vase de bucatarie , costa 5,90 euro.Se numeste "rullo per le losanghe". Nu stiu unde locuiesti tu , dar daca nu il gasesti la magazine , cauta-l pe net si il primesti prin posta.E foarte util si pentru acoperirea tartelor .

Monica ha detto...

Mersi Dana , Marcela..sunt intradevar tare dragute si cu aluatul cumparat gata , se fac in cateva minute. Aaa...gemul de prune e facut de mama si contine un pic de scortisoara , e minunat.

Laura ha detto...

Sint de basm, Moni draga!!! Felicitari! :)

...si ca sa-ti dovedesc cat de mult te admir, te invit la mine pe blog, sa iti ridici un premiu...dulce, dulce ca si tine! :)
Multi pupici!

kris ha detto...

wow! foarte frumos! ai un alt premiu,ultimul :-)

kris ha detto...

arte ponto vida ;-)

Monica ha detto...

sper ca nu e ultimul...hahaha .Nu atat pentru premiu , doar pentru faptul ca te gandesti la mine.Pupici Kris draga si din nou multumesc.

Ducesa ha detto...

Nici ca am vazut placinte mai aspectoase! felicitari!

Anonimo ha detto...

Abia azi am vazut poza cu "Puiu" :P
Da ce fioros se uita el...:)Doamne ce dulce e, uite-l cum a stat el de cuminte in cosulet la poza.Pupici multi multi pe boticu ala mic :P

Edith ha detto...

Woow, Moni, superbe ti-au iesit! Si decorul imi place, e suuper :)
Votul nr 5 de 5 stele e de la mine :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory