lunedì 2 marzo 2009

Biscuiti cu migdale si ciocolata



Ingrediente : 125 gr ciocolata amaruie (rasa ) , 3 albuse , 200 gr zahar , vanilie , 1 lingura de cacaua ,250 gr migdale macinate .




Se bat albusele spuma cu zaharul , apoi se adauga migdalele macinate , vanilia si ciocolata rasa.

Se amesteca bine pentru a omogeniza compozitia , dupa care , cu ajutorul unei lingurite , se fac mici gramajoare , pe o tava acoperita cu hartie de copt, avand grija sa se lase un pic de spatiu intre ele .

Se pun la cuptor , la 180° , circa 15 min.


6 commenti:

Mietta ha detto...

buenas galletas - parecen a macarons.

LeoFlori ha detto...

Felicitari pt.retete! Ai de ridicat niste premii, la mine oe blog.Imi plac tare toate dulciurile tale!

Ral ha detto...

Vai.. salivez... ce bine arata!

Mi-am facut si eu blog culinar mai altfel... te invit sa ma vizitezi si daca-ti place sa te abonezi :D

http://openbucket.blogspot.com/search/label/COOKING%20AND%20FOOD

gvarvakis ha detto...

Υπέροχο το blog σου Moni :)
Kalo apogevma Buena Serra

Giorgos

gabojsza ha detto...

Ce bine arata!:-) Le voi incerca si eu!

Poze ha detto...

arata foarte bine acesti biscuiti si dupa parerea mea si foarte buni..am sa incerc si eu

Si è verificato un errore nel gadget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory