lunedì 2 marzo 2009

Biscuiti cu migdale si ciocolata



Ingrediente : 125 gr ciocolata amaruie (rasa ) , 3 albuse , 200 gr zahar , vanilie , 1 lingura de cacaua ,250 gr migdale macinate .




Se bat albusele spuma cu zaharul , apoi se adauga migdalele macinate , vanilia si ciocolata rasa.

Se amesteca bine pentru a omogeniza compozitia , dupa care , cu ajutorul unei lingurite , se fac mici gramajoare , pe o tava acoperita cu hartie de copt, avand grija sa se lase un pic de spatiu intre ele .

Se pun la cuptor , la 180° , circa 15 min.


6 commenti:

Mietta ha detto...

buenas galletas - parecen a macarons.

LF ha detto...

Felicitari pt.retete! Ai de ridicat niste premii, la mine oe blog.Imi plac tare toate dulciurile tale!

Ral ha detto...

Vai.. salivez... ce bine arata!

Mi-am facut si eu blog culinar mai altfel... te invit sa ma vizitezi si daca-ti place sa te abonezi :D

http://openbucket.blogspot.com/search/label/COOKING%20AND%20FOOD

Giorgos Varvakis ha detto...

Υπέροχο το blog σου Moni :)
Kalo apogevma Buena Serra

Giorgos

Gabojsza ha detto...

Ce bine arata!:-) Le voi incerca si eu!

Poze ha detto...

arata foarte bine acesti biscuiti si dupa parerea mea si foarte buni..am sa incerc si eu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory