giovedì 18 giugno 2009

Muffin cu pere si ciocolata / Muffin con pere e cioccolato











Ingrediente : 220 gr faina , 100 gr zahar , 100 gr unt topit , 125 ml iaurt de pere , 2 oua , 50 gr ciocolata rasa , 2 pere , 1 varf de cutit de sare , 2 lingurite praf de copt si 1 plic de zahar vanilinat.




Se amesteca faina cu zaharul , sarea , praful de copt si zaharul vanilinat .




Separat se bat ouale cu untul topit ( nu cald ) si iaurtul , apoi se inglobeaza compozitia obtinuta la cea cu faina.




Perele se curata de coaja si se taie cubulete mici , dupa care se toarna peste aluat impreuna cu ciocolata rasa si se amesteca pana se omogenizeaza totul.




Se ung formele de muffin si se toarna cate un pic de aluat in fiecare (circa 3/4 ).




Se pun la copt la 180°, 20 -25 min.




5 commenti:

Anonimo ha detto...

Wow, looks awesome! I wish I could read Italian (I am learning). I just started an Italian food blog at:

http://alphabetcook.blogspot.com/

Stop on by and comment--I am sure you could catch me where I am being unauthentic!

John

Anonimo ha detto...

Sa imi cumperi si mie hartiute pentru briose ca la noi nu se gasesc,poate vi in romania si le aduci ,te contactez eu daca ajungi pe aici......stiu eu cum sa te gasesc!Am vrut sa fac si eu din retetele tale dar nu am cu ce!Pe bune,cumpara.mi hartiute din alea,daca nu sunt foarte scumpe ca aici e saracie......!ne mai auzim....pa!

Cadouri ha detto...

ce bine arata

Masaj erotic ha detto...

arata foarte bine si presupun ca si foarte gustoase

Cazare Brasov ha detto...

As incerca si eu reteta asta :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory