mercoledì 23 settembre 2009

Budinca de ciocolata cu crema de menta / Budino di cioccolato con crema alla menta







Ingrediente : 1 lingura de unt , 500 ml lapte , 3 oua intregi , 200 gr ciocolata amaruie , 100 gr zahar , frisca lichida , sirop de menta .








Se pune pe foc mic o craticioara cu untul , ciocolata taiata bucati si laptele . Se amesteca continu pana cand se obtine o compozitie omogena .




Se bat ouale cu zaharul si se adauga incet ciocolata cu lapte.




Se imparte compozitia obtinuta in mici forme de silicon , care se vor aseaza pe o tava plina cu apa.




Se pune tava in cuptorul incins la 180° si se lasa budinca la copt circa 1 ora , dupa care se lasa la racit in tava cu apa.




Se scot din formele de silicon budincile racite , se aseaza pe o farfurie si se decoreaza cu o crema obtinuta din frisca lichida amestecata cu siropul de menta.




15 commenti:

kris ha detto...

SAlut! Am deschis un nou forum, mi-ar face placere sa participi.
http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/

Shari ha detto...

Superbe inimioarele!...

LF ha detto...

ce bine arata....ce pacat ca n-am forme de-astea smechere.
PS : te asteapta niste premii la mine.

Jennie ha detto...

I'm sorry, I don't speak Italian. My husband does, but he is not here right now. so, I hope you can understand this?!

I just wanted to say how adorable these are! They look absolutely delicious! I will attempt to make!
Thank you!

Anonimo ha detto...

te felicito por tan hermoso blog, y que rico eso que cocinas

tanti piacere... civediamo

Liana10 ha detto...

Excelente!Imi plac de mooor....

Apartamente de vanzare ha detto...

ce bine arata :D

Cursuri calificare ha detto...

hmmm cat de bine arata...mi-a facut o pofta:X:x

Invitatie nunta ha detto...

Mentaa!!Imi place totul ce contine menta!

Panou solar ha detto...

Wow super tare, o sa incerc si eu reteta asta :D

Parfumuri online ha detto...

Ador menta, e foarte tare prajiturica, sigur o voi incerca :*

Piese auto ha detto...

Hmm ce bine arata :d imi place la nebunie menta ...ciocolata cu menta mmmmm

Servicii contabilitate ha detto...

cat de bine poate sa arate :X:X

Silicoane ha detto...

imi place tot ce are menta iar budinca asta arata intr-un mare fel :X

Reparatii frigidere ha detto...

wow sunt super :x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory