mercoledì 5 novembre 2008

Biscuiti cu gropite delicioase

Image Hosted by ImageShack.us

Ingrediente :pentru aluat ,150 gr faina , 40 gr amidon , 2 linguri de cacao , 1/2 lingurita praf de copt ,un varf de sare , 125 gr unt ,2 galbenusuri ,80 gr zahar.Pentru decorare, 150 gr ciocolata si 4-5 linguri de zahar.

Se amesteca faina cu amidonul , sarea, cacaoa , praful de copt , galbenusurile , zaharul si untul moale taiat bucatele. Se framanta bine , pana se obtine un aluat omogen , care se inveleste in folie si se pune la frigider 30 min.
Se scoate aluatul si se imparte in mici bilute de circa 20-25 gr. .Fiecare biluta se tavaleste pe jumatate in zahar ,iar apoi cu ajutorul unui deget se apasa si se formeaza cate o gropita in mijloc.
Se aseaza biscuitii pe o tava acoperita cu hartie de copt , lasand cativa centimetri intre unul si celalat si se punn la cuptor 15 min. la 180°.
Intre timp se topeste ciocolata pe baie de aburi cu o lingura de lapte sau frisca lichida.
Dupa ce s-au copt biscuitii se lasa sa se raceasca un pic iar apoi fiecare gropita se umple cu ciocolata calduta.

10 commenti:

Ina Todoran ha detto...

Biscuiteii acestia sunt cred ca identici cu cei ai Laurei Adamache, doar ca ea i-a umplut cu cioco alba. Am inteles ca sunt f fragezi

Monica ha detto...

Nu am vazut biscuiti lui Laura , am sa intriu sa-i vad. Eu am gasit reteta pe un site de bucatarit aici in Italia , si mi-au placut foarte mult. De fapt si acolo erau facuti cu ciocolata alba si aveau un efect mai deosebit, dar eu nu aveam in casa doar ciocolata cu lapte .
Sunt intradevar foarte fragezi si buni.

Ina Todoran ha detto...

Da da, cred ca de-acolo i-a facut si Laura. Doar ca ea a mai modificat cantitatile. Gata, m-ai convins! Ii fac!

Monica ha detto...

Si eu am injumatatit cantitatile , caci in casa suntem doar doua persoane si cum imi place sa experimentez si alte retete , m-am gandit ca ies prea multi.Dar s-au terminat cat ai clipii din ochi .Te pup Ina...

LauraAdamache ha detto...

Draga Moni arata superb biscuiteii tai!! Si eu tot de pe cookaround i-am luat numai ca un picut am umblat la cantitati. Ai vazut cat sunt de buni? Si la noi s-au dus rapid de tot si cu prima ocazie vreau sa ii refac numai ca o sa-i umplu exact ca tine. Te pup Moni si numai bine iti doresc!!!

Monica ha detto...

Ce draguta esti Laura , intradevar erau asa de imbietori pe Cook., caci nu puteau trece neobservati, se vede ca am ramas amandoua "colpite" in acelasi timp .
Multi pupici si tie.

Anonimo ha detto...

Moni, foarte bine arata biscuiteii, cred ca o sa-i incerc si eu. Te pup!

Irina (Bucataria Irinei) ha detto...

coca pt biscuiti e la rece. in cateva minute ma duc sa-i formez ;). va spun cum au iesit... de fapt cred ca stiti:). am cautat serbet sa-i umplu dar nu am gasit. cred ca o sa fie cu ciocolata alba si cocos. ce ziceti de idee?
pupici si sarbatori fericite!

Anonimo ha detto...

i-am facut de multe ori , sunt foarte buni.

Andreea ha detto...

Buna Moni,
Super buni biscuitii.
Daca am inteles bine stai in Italia, asa ca te rog sa imi confirmi: seamana la gust cu "mini voglie" cu ciocolata? Eu am pus in interior ciocalata amaruie si mi-au amintit parca de gustul acela(de vreo 3 ani nu am mai mancat).Multumesc!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

BlogCatalog

Recipe Blogs - BlogCatalog Blog Directory